Unreal Commander - ješt? lepší než muCommander
Pátek 21. Září 2007
Ve svém starším ?lánku jsem psal o souborovém manažeru muCommander (?lánek), psal jsem, že je to program velice dob?e použitelný jako náhrada za placený Total Commander (Windows Commander), ovšem to jsem ješt? nev?d?l o souborovém manažeru Unreal Commander, který se mi zdá ješt? o n?co lepší než program muCommander. Unreal Commander se mi hlavn? zdá lepší v práci se servery FTP, jelikož jsem u muCommanderu m?l trochu problém s p?ipojením se na svůj web, ale s programem Unreal Commander m? již žádné v?tší problémy nepotkaly, nastavení FTP u tohoto programu je totiž velice podobné nastavení u programu Total Commander a Total Commander nemá problém s ni?ím. Unreal Commander umí také komprimovat soubory a složky do formátů ZIP, TAR, LHA, JAR a CAB a to bez pomoci n?jakého externího archiva?ního programu, umí archivovat i do formátů RAR ?i ACE, ale na tyto formáty je již pot?eba n?jaký externí archiva?ní program, ale to jste myslím ur?it? správn? vytušili z p?edchozí informace. Dále umí hromadn? p?ejmenovávat soubory a dokáže filtrovat soubory bu? podle koncovky, nebo podle ?ásti názvu souboru. Jinak klávesové zkratky standardních operací se soubory a složkami jsou shodné s muCommanderem ?i Total Commanderem. Souborový manažer Unreal Commander je op?t zdarma, ale pokud by vás zarazil nápis Unregistered, tak v?zte, že sta?í vybrat záložku “Nápov?da”, zde vybrat “Správce licence”, pak vybrat položku “Aktualizuj licen?ní klí?” pak “Automatické”, potom sta?í vybrat licence pro osobní použití a pokud jste p?ipojeni k internetu, meli byste mít Free licenci “doma”. Zde je odkaz na stažení: Stahuj.cz (je zde i odkaz ke stažení ?eštiny do programu) Zde je odkaz na oficiální stránku: X-diesel.com
Tento příspěvek byl poslán: Pátek, 21. 9. 2007 v 19.37 a je uložen pod Programy. Reakce na tento příspěvek můžete sledovat prostřednictvím RSS 2.0 kanálu. Můžete napsat komentář, nebo sem poslat zpětný odkaz ze své vlastní stránky.
Čtvrtek 25. Říjen 2007 v 0.29
Jde o to, jestli umí kontrolovat obsah proti obsahu a ne jen jakési hlavicky souborů, jak to um?jí n?které programy.
Díky za informaci
Zbyšek
Čtvrtek 25. Říjen 2007 v 18.30
Úterý 6. Listopad 2007 v 19.52
Úterý 6. Listopad 2007 v 19.55
Úterý 6. Listopad 2007 v 20.38
Úterý 6. Listopad 2007 v 21.13
Jinak ten Unreal vypadá dob?e. Taky jsem si všiml že neumí p?esouvat/kopírovat více souborů z jednoho panelu do druhého - a nebo jsem op?t nep?išel na to jak jich ozna?it více ???
Úterý 6. Listopad 2007 v 21.16
Úterý 6. Listopad 2007 v 21.49
Jinak p?kná recenze.
Úterý 6. Listopad 2007 v 21.57
Opravdu ta funkce s p?ednastavenými okny mi nechybí, protože po každé lezu n?kam jinam a ned?lá mi problém se tam proklikat, protože mi to trvá pouze pár sekund. Jinak více souborů se ozna?uje insertem jako u Total Commanderu. Jinak toho ?asu jsem se taky všim, zkusím to n?jak vy?ešit.